Co a jak dělám

Pomáhám firmám prodávat jejich služby a zboží a jednotlivcům prodávat sami sebe. Říká se tomu marketing a self-marketing. V mém případě si před to dejte slovo kreativní. Protože věřím, že to není jen o číslech, ale i o emocích. 

Sociální sítě Facebook a Linkedin

Chcete na síti prodávat? Nebo to chcete mít jen jako výlohu své firmy? Navrhnu vám strategii, udělám vám posty a rozjedu správně zacílené reklamy. Ale hlavně vám ukážu, jak si tohle všechno můžete dělat sami, abyste byli originální a autentičtí (což nikdo jiný za vás nedokáže udělat).

  • Postavil jsem strategii firemního fungování na sociálních sítí pro přední poradenskou firmu v ČR. 
  • Společnosti specializované na prodej pracovního oblečení radím, jak svou působnost rozšířit do B2C segmentu a propagovat svůj subbrand na Facebooku.
  • Spravoval jsem LinkedIN stránku největší české banky.

Marketingové a self-marketingové konzultace

Jasně, marketing. Ale jak na něj? U mě máte jistotu, že to bude praktický marketing. Ne, jenom teorie. Společně rozjedeme kampaň a nebudeme ztrácet čas. Já jsem v Praze, vy můžete být třeba... no prostě odkudkoliv. Spojíme se přes Google Meets nebo Teams.

  • Velké IT firmě radím s marketingem. 
  • Expertce na osobní rozvoj jsem radil, jak využívat svůj osobní brand. 
  • Spisovateli jsem pomáhal s propagací jeho nové knihy.

Obsahový marketing

No jo, blog, to musíme mít. Ale víte proč? A víte, kdo ho čte? A co kdybychom to vzali z gruntu a podívali se na to, co je pro vaší firmu skutečně důležité. Třeba tam blog vůbec nebude. Třeba, třeba. Možností  je opravdu hodně.

  • V české pobočce globální poradenské firmy se podílím na tvorbě obsahové strategie ale i na samotném vytváření blogových článků, newsletterů a videí.

Interní komunikace

Vaši zaměstnanci mohou být vašimi největšími advokáty, vašimi podporavateli, kteří se za vaší firmu budou bít, kteří vám budou pomáhat a na něž se budete moci vždy spolehnout. Chcete takové zaměstnance? Ukážu vám jak na to.

  • Pro významného poskytovatele cloudových řešení jsem vytvořil zaměstnanecký svět, který motivuje a baví.  


Kreativní copywriting

Potřebujete nějaké textíky na web? Je to pro vás opruz, protože musíte ztrácet zbytečný čas sháněním copywritera s nejnižší cenou za normostranu? Dobře, nejsem váš člověk. Ale jestli chcete opravdu zajímavé texty, které pomohou vaší firmě odlišit se od konkurence, napište mi. Takovou práci miluju.

  • Pro českého výrobce hodinek jsem vytvořil texty pro limitovanou edici jeho chronometrů, které jsou kreativní ale přitom maximálně prodejní.  
  • Pro velký vydavatelský dům jsem vyhotovil anglické kreativní texty pro merchendasing určený pro novináře i české a zahraniční klienty.
  • Napsal jsem stovky scénářů reklamních spotů pro klienty Vodafone, O2, T-Mobile nebo např. Benu Lekárny a dalších.
  • Vyučuji copywriting na Vysoké škole kreativní komunikace.