Co a jak dělám
Pomáhám firmám prodávat jejich služby a zboží a jednotlivcům prodávat sami sebe. Říká se tomu marketing a self-marketing. V mém případě si před to dejte slovo kreativní. Protože věřím, že to není jen o číslech, ale i o emocích.
Sociální sítě Facebook a Linkedin
Chcete na síti prodávat? Nebo to chcete mít jen jako výlohu své firmy? Navrhnu vám strategii, udělám vám posty a rozjedu správně zacílené reklamy. Ale hlavně vám ukážu, jak si tohle všechno můžete dělat sami, abyste byli originální a autentičtí (což nikdo jiný za vás nedokáže udělat).
- Postavil jsem strategii firemního fungování na sociálních sítí pro přední poradenskou firmu v ČR.
- Společnosti specializované na prodej pracovního oblečení radím, jak svou působnost rozšířit do B2C segmentu a propagovat svůj subbrand na Facebooku.
- Spravoval jsem LinkedIN stránku největší české banky.
Marketingové a self-marketingové konzultace
Jasně, marketing. Ale jak na něj? U mě máte jistotu, že to bude praktický marketing. Ne, jenom teorie. Společně rozjedeme kampaň a nebudeme ztrácet čas. Já jsem v Praze, vy můžete být třeba... no prostě odkudkoliv. Spojíme se přes Google Meets nebo Teams.
- Velké IT firmě radím s marketingem.
- Expertce na osobní rozvoj jsem radil, jak využívat svůj osobní brand.
- Spisovateli jsem pomáhal s propagací jeho nové knihy.
Obsahový marketing
No jo, blog, to musíme mít. Ale víte proč? A víte, kdo ho čte? A co kdybychom to vzali z gruntu a podívali se na to, co je pro vaší firmu skutečně důležité. Třeba tam blog vůbec nebude. Třeba, třeba. Možností je opravdu hodně.
- V české pobočce globální poradenské firmy se podílím na tvorbě obsahové strategie ale i na samotném vytváření blogových článků, newsletterů a videí.
Interní komunikace
Vaši zaměstnanci mohou být vašimi největšími advokáty, vašimi podporavateli, kteří se za vaší firmu budou bít, kteří vám budou pomáhat a na něž se budete moci vždy spolehnout. Chcete takové zaměstnance? Ukážu vám jak na to.
- Pro významného poskytovatele cloudových řešení jsem vytvořil zaměstnanecký svět, který motivuje a baví.
Kreativní copywriting
Potřebujete nějaké textíky na web? Je to pro vás opruz, protože musíte ztrácet zbytečný čas sháněním copywritera s nejnižší cenou za normostranu? Dobře, nejsem váš člověk. Ale jestli chcete opravdu zajímavé texty, které pomohou vaší firmě odlišit se od konkurence, napište mi. Takovou práci miluju.
- Pro českého výrobce hodinek jsem vytvořil texty pro limitovanou edici jeho chronometrů, které jsou kreativní ale přitom maximálně prodejní.
- Pro velký vydavatelský dům jsem vyhotovil anglické kreativní texty pro merchendasing určený pro novináře i české a zahraniční klienty.
- Napsal jsem stovky scénářů reklamních spotů pro klienty Vodafone, O2, T-Mobile nebo např. Benu Lekárny a dalších.
- Vyučuji copywriting na Vysoké škole kreativní komunikace.